Endelig ble det onsdag.

I går gikk vi tidlig tur i Dahlskogen. Så var det bare hjemmom for litt mat og en dursj før det var bytrening med Vesla. Bortsett fra at ho ble veldig redd for noen skatere så gikk det veldig bra. Ho oppførte seg veldig bra syns jeg.

 

 

104

 

 

I dag er det endelig onsdag og jeg skal på valpebesøk. Siden kællen har ferie og er hjemme skal jentene mine få være hjemme hos han. Bedre for dem det enn å ligge i bilen hele dagen. Snuppa er nok ikke enig med meg men ho har bare godt av det. Valpene er nå 4,5 uke og jeg gleder meg veldig til å hilse på. Ser ut som det begynner å bli litt trangt i matfatet.

 

 

i67629682__szw565h2600_

 

 

Jentene har fått en runde rundt kvartalet hver seg for jeg rekker ikke noen skogstur nå på morran. Men de tror de har fått skikkelig tur og er fornøyde begge to. Får håpe jeg orker en skikkelig tur når jeg kommer hjem. Ha en strålende dag i solen alle sammen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Endelig ble det onsdag.

  1. Elisabeth sier:

    Så fine de ser ut 😉 blir nok stas med så mye hvitt i vår gjørma tenker jeg 😉 hehe 😀 Bare mobber fordi du ikke tok en bc til 😉 så håper du ikke tar det ille opp 😀

Legg igjen en kommentar